torsdag 10 september 2009

är du otrogen när du sover?

jag kunde inte sluta skratta när jag kom hem och såg att den meningen stod på min nyinköpta veckorevyn ;) Det var faktiskt ganska kul med tanke på att jag drömde om Johan inatt. Martins kompis, eller det är väl bådas kompis, men mest Martins.

Så här säger experterna i tidningen:
- Att du drömmer att du är otrogen behöver inte betyda att du vill göra slut med din kille. Om du ofta drömmer så här och får dåligt samvete både i drömmen och efteråt kan det betyda att du vill avsluta er relation. Men drömmen kan också stå för att du vill utforska dig själv och livet utanför förhållandet, och det är inte lika med att du vill lämna din kille.

Jag vill absolut inte lämna min kära pojke! Aldrig någonsin! Jag kan inte hjälpa att Johan råkade finnas med i min dröm... eller? Men dåligt samvete fick jag faktiskt! Äh, dags att lämna detta ämnet.

Blev ingen praktik för mig idag, och det blir inget med det imon heller. Så jäkla tråkigt men det är väl bäst så att jag inte smittar ner hela team sportia ;)

Dags för mig att sova nu och hoppas på bättre drömmar i natt ;)

puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar