torsdag 3 september 2009

ett nytt försök

ja, då ska jag göra ett nytt försök med bloggandet. Gick inte så bra förra gången, då jag tröttnade ganska fort. Men jag tycker det är ganska skönt att skriva av sig ibland, och min syster tyckte det var på tiden att jag skulle börja igen.

Idag började min praktik :) torsdagar och fredagar hela trean. Härligt! Är på team sportia, där jag även gjorde min praktik i tvåan. Det var jättekul att komma tillbaka, och jag har faktiskt saknat personalen. Dom är så roliga och snälla :) Emil (en av killarna) skulle förstås hålla på och retas lite med mig, men jag hann faktiskt vänja mig vid det under mina tre veckors praktik i tvåan, så det var inte direkt något som förvånade mig. Hela dagen gick faktiskt åt till att packa, galga och larma nya regnställ som kommit in. Passande nog med tanke på att regnet öste ner utanför. En del nya lådor med varor i stod ute så vi flyttade in dom under tak, men det visade sig snart att det var ganska meningslöst eftersom det droppade igenom och gjorde alla lådor blöta, så vi fick brått att försöka knö in allt på lagret där det redan var proppfullt med andra lådor. Det var nästan lite kaos där ett tag. Kl 18.00 var det slut för idag och dags att åka hem. Jag har så ont i mina fötter efter att ha stått upp hela dagen. Måste nog kolla i morgon om dom kan rekomendera ett par bra joggingskor med dämpning som kanske kan passa mina fötter. Har ju tyvärr problem med dom redan.

Jag hann med stallet en sväng också, och fick mockat hos min lillla pålle. Nu sitter jag här och känner att det börjar kurra i magen, så det är dags för lite kvällemat :)

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar