fredag 4 september 2009

ömma fossingar

Är helt slut i kroppen efter dagens praktik. Fick naturligtvis inventera hela team sportia konfektionen och jag hatar det verkligen. Jisses vad mina hälar gjorde ont efter ungefär halva dagen. Jocke tyckte jag var knäpp som gick runt i mina tunna björn borg skor så länge. Han sa att han skulle ta fram ett par riktigt bra skor till mig som jag kunde få för ett bra pris ;) Jag förklarade lite vad som var problemet med mina fötter och när jag nämnde min knöl sa han att han hade en perfekt sko för mig och gick iväg ;) Han kom tillbaka med en svart nike, joggingsko. Inte jätteful, men inte den snyggaste jag sett heller, men jag börjar inse att jag först och främst måste ha ett par skor som är bra för mina fötter och inte bara snygga. Iallafall så var dom ursköna! Jag kunde inte bestämma mig riktigt för det blev så hastigt, så Sara tyckte jag skulle vänta så att jocke kunde kolla mitt fottramp ordentligt också. Funderar på att kila in någon dag nästa vecka innan nästa praktiktillfälle.

Blev inte att jag och Amanda träffades idag heller, men det hade jag på känn faktiskt. Ska ses i mon på dagen istället, är det sagt iallafall. I mon kväll är det grand som gäller och fy tusan vad det ska festas! :) Måste bara lösa det med skjuts ner till falkenberg, men Johan kunde kanske. Får reda på vilket tidigt i morgon sa han. Frågan är bara vad tidigt är för honom?! Det kan bli spännande ;)

Jag saknar min pojke, som just nu sitter och dricker öl nånstans i Jönköping. Jag gillar inte att vara så långt ifrån honom :( Jag saknar honom alldeles för mycket. Jag vill hellre att han ska ligga jämte mig i min säng och hålla om mig. Han är bäst min lilla gospojke :) Jag älskar honom mer än allt!

Dags att nana snart, skriver mer i möra.

nattinatti, puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar