torsdag 17 september 2009

packar

Väskan står väl ungefär halvfärdig på golvet och väntar nu. Resten av grejerna får packas ner i mon på morgonen när jag gjort mig i ordning. Den här gången försöker jag verkligen att inte packa ner för mycket saker ;) Jag brukar vara ganska bra på det annars :( Måste släpa med mig min stora väska till praktiken eftersom jag stannar i stan i mon och gör mig i ordning för att sen dra vidare till stamnared på feeeest :D

Praktiken idag gick faktiskt riktigt fort, fast jag har typ skrattat mesta delen av dagen så det kanske inte är så konstigt. Dem är riktigt knäppa på team sportia kan jag säga ;) Hoppas morgondagens praktik går lika fort, men det är väl ingen risk bara för att jag längtar så tills i mon kväll.

Nu måste jag måla mina naglar så att jag slipper det problemet i mon ;)

puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar