fredag 11 september 2009

så var det helg igen

Tyvärr en helg som består av jobb. Eller rättare sagt, en helg som borde bestå av jobb men jag vet inte riktigt än hur det blir med det. Mår ju som sagt inget vidare och det känns inte så trevligt att sitta i kassan och hosta på alla kunder. Jag tror inte riktigt att dom uppskattar det.
Snart ska jag lägga mig i soffan och kolla på idol, medans jag trycker i mig massa godis och vatten :) Jag klarar mig inte utan vatten! Det gör väl ingen i och för sig, men jag dricker hur mycket som helst. Vatten är det bästa som finns!

Sitter och funderar över min tänkta tatuering. Jag gillar den jättemycket, men den måste ändras lite och jag har inte orkat ta mig till någon tatuerare ännu, men det ska fasen bli av snart! Måste ha lite tips och så där :) Jag vill så gärna få den gjord nu!

Dags att inta en plats i soffan nu, skriver mer i morgon.

puss och kram <3 href="http://2.bp.blogspot.com/_w2ByKUqUaoQ/SqqOztTXyBI/AAAAAAAAABA/LDVObm4DC58/s1600-h/miiiiiin!.jpg">
det är bara själva älvan och några stjärnor som
ska vara min tatuering. Just nu ser det bara
ut som små kluttar, men som sagt det ska bli
stjärnor ;) Ni får se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar