lördag 5 september 2009

You´re a lier, you´re a cheater, you´re a fool!

Besviken...igen!
Nånstans inom mig visste jag att det skulle bli såhär, jag börjar vänja mig. Trots det blir jag lika besviken och ledsen varje gång. Jag kan inte ge dig hur många chanser som helst. Det är dags att du inser det snart, för ärligt talat så orkar jag snart inte ens bry mig. Jag vet, det låter hemskt men jag orkar inte! Orkar inte ens lägga ner mer tid att tänka på det för jag ska ha kul ikväll, inget ska få förstöra mitt toppenhumör som jag haft sen igår!

Grand ikväll, och min outfit ligger på sängen och bara väntar på att det ska bli dags för mig att hoppa i den :) Det kommer bli galet kul ikväll känner jag på mig! Party like a rockstar! ;) Nu tänkte jag kila iväg till stallet så att tiden går lite fortare.

puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar