söndag 31 januari 2010

bästa vän!

Kvällen igår blev ju riktigt mysig! jag hade ingen aning om vad jag skulle hitta på och jag kände inte för att bara sitta hemma. Det bestämdes iallafall att jag skulle åka till Olivia, så det gjorde jag :) Vi satt först och pratade massa, om allt och ingenting och det är alltid lika kul att göra med Olivia ;) Efter ett tag gick vi till campino och åt lite, och sen hem igen för att kolla på new moon, så nu har jag äntligen sett den :) Den var väl helt okej, och edward är ganska snygg!

Idag har jag mest slöat i soffan och glott på tv, men jag har gjort litte nytta också. Jag har varit i stallet själv och gjort Lizettes saker med. Det tog mig nästan 2 och en halv timme, men det var bara skönt att få vara där själv för en gångs skull :) Hästarna stod mest i sina boxar och gömde sig för den kalla vinden. De kollade lite surt på mig då och då, för jag hade hög musik i öronen och sjöng också väldigt högt. Tur att vi är ensamma i vårt lilla stall ;)

Nu ska jag hämta upp tvätten och kanske vika den om jag orkar, och även tända pannan så vi får lite varmvatten och värme i huset, för jag fryser!

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar