måndag 25 januari 2010

orkar inte rubrik!

idag har jag varit i skolan och det var nog den segaste skoldagen på länge! Började med religion kl 9, det var första lektionen så vi pratade mest om vad vi skulle läsa för något. Vi slutade den lektionen kl 10 och då hade vi hål till 12.10. Så fruktansvärt tråkigt! Finns absolut ingenting att göra för att tiden ska gå lite fortare, så jag och Olivia satt på en bänk och glodde.

När två långsamma timmar äntligen hade gått, skulle vi naturligtvis ha klassråd :( Jag hatar våra klassråd, för ingen kommer överens om någonting och det blir bara tjaffs. Men det var tydligen många som hade viktiga saker att ta upp som gällde studenten. Så var dock inte fallet för det spårade totalt och jag och olivia kom på att vi hatar vår klass och att vi förmodligen är dom enda som tycker det ska bli skönt att snart slippa den!

Är inte på humör alls, och så har det varit sen igår. Tror nog att det här är första gången som jag varit arg på min pojkvän lite längre och faktiskt inte ens kännt för att träffa honom på en dag eller två. Men idag kommer han iallafall hit, och jag är fortfarande arg på honom och hela situationen är bara pissjobbig!!

nu ska jag lägga mig i soffan och äta glass och gråta eller nått!

adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar