onsdag 9 september 2009

090909

Fy tusan vad jag mår dåligt! :( jobbig hosta, ont i halsen och huvudet. Jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag hatar att vara sjuk! Blev ingen skola för min del idag och det verkar inte bli någon praktik imon heller om det fortsätter så här :( Det är så tråkigt att ligga hemma i soffan och snora.

Hanna muntrade iallafall upp mig lite idag när hon ringde och sa att dem äntligen bestämt hotell till ayia napa och att det ska bokas i mon eller på fredag :) Senator hette hotellet. Googlade på det innan och det verkar jättebra :) Har inget och jämföra med eftersom jag aldrig vart utomlands men det kommer bli kanon. Vi åker eventuellt iväg den 4 juni :) Det är en hel evighet dit, men jag måste spara ihop pengar så jag kan behöva lite tid ;) Jag längtar så himla mycket!

Tänkte att jag skulle ta mig en dusch, men jag vet helt ärligt inte om jag orkar det. Blir trött av bara resa mig upp, så det får nog vänta tills imon. Ska släpa mig ner för trappan och göra mig en kopp te nu iallafall. Det river så fruktansvärt i halsen så jag kan behöva något varmt. Ska nog ladda upp med en toarulle till näsan också, för den verkar inte ha några planer på att sluta rinna dom närmsta timmarna. Nä, nu är det dags för mig att krypa ner i soffan.

puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar