onsdag 16 september 2009

många tankar

Mycket snurrar i mitt huvud just nu. Är jag orättvis när jag undviker min bästa kompis trots det jag fått stå ut med den senaste tiden? Jag får dåligt samvete, eller jag får såna skuldkänslor! Ska jag bara förlåta henne IGEN och hoppas på att det blir bättre? Kommer det ens bli som det var? Jag vill helst undvika hela grejen men det är svårt.

Och vad händer med min pojkvän? Vi har aldrig någonsin bråkat förut. Inte mer än lite småtjaffs. Den här gången blev jag faktiskt riktigt ledsen. HAN gjorde mig riktigt ledsen, men han förstår det inte. Varför? Varför förstår han inte att han får mig att tänka så hemska saker som att jag börjar tvivla? Jag blir arg på mig själv för att jag tänkt den tanken! Jag vill inget hellre än att leva mitt liv med honom. Jag älskar honom mer än allt, men tanken finns, eller åtminstone fanns i mitt huvud ändå. Jag är nog bara väldigt arg just nu, därför ploppar såna tankar upp. Eller?

Äh, lika bra att jag lägger mig och läser eller försöker sova nu. Huvudvärken blir bara värre och värre av allt snurr i huvudet.

Olivia, tack för att du är en sån bra vän! Jag är glad att vi lärt känna varandra. Du betyder så himla mycket! Jag älskar dig <3

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar