måndag 18 januari 2010

long time no see

Okej, jag är verkligen kass på det här med bloggandet! Kanske lika bra att lägga ner helt och hållet? Fast nej, jag vet inte. Vad vet jag egentligen?

Jag vet att jag är fruktansvärt trött på skolan och allt plugg. Men jag har iallafall vart duktig och pluggat export & import idag. Har ju prov i morgon så :/ Snart är det över, inte jättesnart men lite snart. Tänk när vi sitter på planet påväg till Ayia Napa! och två dagar efter vi kommit hem är det bal, och sen äntligen... studenten! :) Fy vad jag längtar!

Jag kom på att jag längtar efter rätt mycket just nu:
Onsdag - Ridlektion :)
Lördag - Födelsedagsfest hos frida :)<3
4/2 - 150-dagars!
24/2 - 19år!
25/2 - ÖREBRO!

och förresten så firar jag och världens bästa Martin 4år den 2/2! Kärlek!

nu ska jag kila ner och äta lite, sen blir det idrottsgala! :) för det är väl idag, eller? :S ehehe noll koll!

puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar