tisdag 19 januari 2010

trött...

var uppe alldeles för länge igår känner jag. Jag brukar nästan aldrig lägga mig senare än kl 9 på vardagarna när jag ska till skolan, men jag var tvungen att kolla på idrottsgalan igår :) Den hade tydligen fått massa kritik idag, både i radion och på tv, men jag tyckte den var bra!

Nu sitter jag i skolan och har Svenskalektion. Håller på med ett arbete om en bok som heter "Spelaren" Har letat fram massa information om författaren och det blev en hel sida på datorn, så jag har gjort mitt tycker jag. Nu vill jag att lektionen ska ta slut så jag kan åka hem. Känner för att ligga i soffan hela kvällen och bara kolla på tv och kanske äta lite popcorn med :)Eller jag kanske ska hyra den sista Johan Falk filmen, har ju bara den kvar! Det tål att tänkas på ;) Men först blir det en tur till stallet såklart :)

Joel Kinnaman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar