tisdag 9 februari 2010

toyfriend

Sitter vid datorn och lyssnar på david guettas toyfriend och längtar efter helg. Fick precis reda på att det blir fest på fredag och jag är ganska sugen på det! Kan man inte hoppa över onsdag och torsdag? Naturligtvis är festen i stamnared så nu måste jag fixa och trixa för att kunna ta mig dit och hem, men detta ska lösas! Kommer bli en mycket trevlig kväll, med bästa Olivia som sällskap :)

Örebro börjar äntligen närma sig, och jag längtar så! Martina har avslöjat att det blir fest både fredag och lördag ;) Hoppas att hon bjuder hem några killkompisar så att martin slipper känna sig helt ensam, då jocke inte ska vara hemma.

Nu ska jag kila ner och kolla hur det går för pappa med ombyggnationen av altanen. Där ser förjävligt ut. Hål i golvet rätt ner till källaren! Han var tydligen tvungen att lägga i nån balk i golvet för det var så vingligt eller vad man ska säga. Längtar tills det blir klart, för det blir nya förfest stället ;)

adjö!

<3

1 kommentar: