fredag 4 september 2009

Helg!

Äntligen en hel helg fri från jobb! Eller iallafall om 9 timmar, då jag gjort dagens praktik. Ikväll blir det dock lugnt eftersom jag är hemma så sent från stallet och sånt. Kanske träffar Amanda en sväng om det blir som jag vill. Hon kommer hem idag men åker redan i morgon till sin pojkvän i halmstad. Har knappt träffats i sommar, mycket pga att vi jobbade olika tider men också för att hon träffade Robin. Hon prioriterade honom framför allt annat. Det har hon i och för sig bett om ursäkt för, men jag är fortfarande lite besviken faktiskt. Sommarlovet är enda tillfället vi har tid att umgås. Hon är min bästa vän och det är faktiskt inte så konstigt att jag saknar henne. Hon sa att hon skulle komma förbi team sportia en sväng idag när hon kom till Varberg så det blir spännande att se hur det blir med den saken.

Idag kl 16.00 åker min kära pojkvän till Jönköping med jobbet. Han blir borta hela helgen :( Det var någon fotbollscup om jag fattat det hela rätt ;) Tråkigt, nu när jag äntligen är ledig en helg, men jag ska ut med mina favoriter så jag ska nog klara mig hoppas jag.

Har varit uppe sen kl 06.00 i morse pga att jag skulle lämna in min bil på lite fix o trix idag. Så jag fick snällt sätta mig i min bil och köra samtidigt som pappa, för att han skulle kunna skjutsa hem mig igen. Var inte alls sugen på att sitta i stan från kl 7 när jag inte börjar praktiken förrän kl 10.00. Jag var inte ett dugg trött när jag kom hem, så jag gjorde lite gröt till mig och lillasyster och kollade på nickelodeon. Det är mysigt med tecknat ;) Har även hunnit tvätta, blåsa och platta mitt hår. Allt för att tiden ska gå fort så jag kan bege mig ut i det härliga vädret (burrrr) och vänta på bussen. Det börjar faktiskt bli dags för det nu.

Ha en bra dag!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar